Тема: Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище.
Виконайте тест
Перейдіть за посиланням нижче
1. Опрацюйте параграф 40
2. Перегляньте відеоурок
3. Дайте відповіді на запитання після параграфа усно
4. Виконайте завдання письмово
Тридцяте березня
Класна робота
Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне
середовище.
1.
Середовище
життя – це __________________________________________________________________________________________________________________________
2.
Види
середовищ життя та їх характеристика (за
відео) __________________________________________________________________________________________________________________________
3.
Особливості умов існування у
наземно-повітряному середовищі
–
–
–
4.
Пристосування
організмів до життя в умовах різної температури та зволоженості:
- в степу:
тварини_____________________________________________________
рослини_____________________________________________________
- в пустелях: тварини_____________________________________________________
рослини_____________________________________________________
- в горах:
тварини_____________________________________________________
рослини_____________________________________________________
- в північних лісах:___________________________________________
5. Пристосування
рослин до різного освітлення
-
рослини____________________________________________________
-
тварини____________________________________________________
6.. Пристосування
організмів до пересування в наземно-
повітряному
середовищі _______________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
7.
Заповніть таблиці
Умови життя |
Наземно-повітряне середовище |
Кількість кисню (мало/достатньо) |
|
Вода (достатньо/
недостатньо/не завжди достатньо) |
|
Світло (мало/достатньо) |
|
Коливання температур (значні/незначні) |
|
Густина середовища (низька/середня/висока) |
|
Середовище життя |
Мешканці (приклади організмів по 2
рослини і тварини) |
Пристосування до середовища життя (по кожному організму окремо) |
Наземно-повітряне |
|
|
Наприклад приклади не писати |
Тюльпан Шренка |
Цвіте ранньою весною, щоб встигнути
утворити насіння до розпускання листя на деревах і нестачі освітлення |
|
Заєць біляк |
Змінює колір хутра взимку, щоб бути
непомітним на сніговому покриві |
Немає коментарів:
Дописати коментар